tisdag 12 januari 2010

Länge sedan

Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett nytt inlägg, men nu kommer nästa. Dock blir det inget stort inlägg med några recensioner eller något.

Julen var i alla fall fall trevlig, blev att prata mycket engelska då min syster hade med sig en kompis hem, en utbytesstudent från kanada.
Jag hade i alla fall med mig Nögne Ö Underlig Jul och Black Rocker Porter hem till julbordet. Far tyckte om B*RP, och jag tycker faktiskt att den passade väldigt bra till maten. Underlig Jul funkade sedan ypperligt till våran efterrätt vi har varje år, en väldigt söt fruktsoppa kan man säga.

Nyår blev också mycket trevligt, ett lite mindre sällskap som åt god mat och drack dyr champagne. För kvällen annars drack jag Leffe Blonde och Oppigårds Golden ale. Sent blev det, men det var roligt.

Annars så har jag slitits lite fram och tillbaks. Varit mycket med vänner, då jag inte är hemma så ofta nu när jag bor i stockholm. Dessutom har jag varit tvungen att plugga och skriva på min examinationsuppgift för denna kursen. Och nu har jag även fått ytterligare arbete, lite kompletteringar att göra, så jag kommer nog inte kunna ta det lugnt fören slutet av nästa vecka.

Så jag får se om jag hinner skriva något mer här på ett tag, pluggandet är ganska intensivt för tillfället. Men det kommer uppdateras här, det kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar